4.15.2013

Flare Jeans




Spodnie - Mango | Kurtka - Stradivarius (old) | Kapelusz, pasek, buty - H&M | T-shirt - borrowed from boyfriend | Torba- Reserved (old)

Która z Was nie nosiła dzwonów / szwedów blisko dziesięć lat temu? Toż to był prawdziwy hit! Im szersze tym lepsze - jak nie mogłam dostać tych wystarczająco szerokich (czyt. zakrywających całego buta :p) wszywałam  po bokach trójkąty. Jedne jeansowe, inne sztruksowe - co było pod ręką i mniej więcej pasowało kolorystycznie szło w ruch. Pamiętam jak zarzekałam się, że nigdy nie będę nosić rurek- o marchewach nie wspominając- bo to dzwony są najlepsze i nigdy mi się nie znudzą :p trutututu... przyszła moda na rurki i dzwony poszły w odstawkę. Teraz jednak powracają i już wiem, że zostaną ze mną na dłużej. Nie wyprą z mojej szafy rurek - jak to się stało lata temu- ale uzupełnią ją o dodatkowy model. Już jesienią pojawiły się na wybiegach i powoli wkraczają do sieciówek. Swoje znalazłam w Mango w bardzo przystępnej cenie. Dziś w towarzystwie czteroletniej ramoneski ze Stravka, T-shirtu mojego Kristofa oraz kapelusza z H&M. 
Ja czułam się świetnie, a Wam jak się podoba?

Do następnego! :)



21 comments:

  1. Ta stylizacja jest tak idealna, że aż nie wiem co mam napisać!

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam ten fason spodni, rurki przejadły mi się zanim zaczęły wycofywać się z boju!

    ReplyDelete
  3. świetne zdjęcia! szczególnie ostatnie mnie zachwyciło, wyglądasz ślicznie:)

    ReplyDelete
  4. kolejny swietny zestaw zagladnij w wolnej chwili do annainfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. świetnie wygladasz :))genialny masz styl !

    ReplyDelete
  6. bardzo mi się podoba! dla mnie tak po amerykańsku, w sumie nie wiem dlaczego, ale tak mi się skojarzyło.Ładne zdj, szczególnie drugie:)
    a szwedy też nosiłam! :)

    ReplyDelete
  7. wow! pięknie wyglądasz, świetny look! :)

    ReplyDelete
  8. Super look, zwłaszcza kapelusz w takim zestawieniu jest super !:)

    monic-dzej.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. dobre spodnie, dobra nutka! ;]

    ReplyDelete
  10. rewelacja! super zestaw i świetne zdjęcia. w ogóle wyglądasz jak nie polka ;) pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy :D

    ReplyDelete
  11. dziękuje za wszystkie komentarze ;)

    ReplyDelete